عاشقی واحساسی

دخترشرقی

سلام به وب من خوش آمدید(آرزو)

حس میکنم گرمای دستانت را در دستهایم کم دارم یاد آن روزها بخیر که

در خیابانها قدم می زدیم و می رفتیم تا مرز اوج احساس اما حرفهایمان از

بی وفایی بود آری گرمای دستانت را در دستانم کم دارم.

 

بدون تو سرم شوری ندارد فضای سینه ام نوری ندارد پرستوی خیالم

 

مرده بی تو دل من طاقت دوری ندارد.

 

بی وفا باشی شکایت می کنند باوفا باشی خیانت می کنند

 

مهربانی گرچه آیین خوشی است مهربان باشی رهایت می کنند!!!



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت20:32---7 خرداد 1392
سلام وب قشنگی داری خوشم اومد. به لدرس وبم بیا یه پیام تبریک برای عشقم بزار این وبلاگ سوپرایز تولدشه و کمی پایین ترش براش یه پیام دعا بزار اخه میخواد پلیس بشه میحوام براش کلی دعا جمع کنم منتظرم مرسی

عسل
ساعت18:07---30 ارديبهشت 1392
سلام وب قشنگی داری به منم سر بزن خوشحال میشم

BAT (فیسبوک آبی)
ساعت23:27---10 دی 1391
سر که میزنی ازمن؟! آره؟

mehran
ساعت23:55---8 دی 1391
سلام
اومدم که هم یادی از کرده باشم و هم بگم آپم
آرزو منتظرم
بدو بیااااااااااا


ساناز
ساعت21:28---7 دی 1391

تنهایی را دوست دارم
بی دعوت می اید
بی منت میماند
بی خبر نمیرود...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:عشق,محبت,نامردی,بی وفایی,غمگین,بی تفاوتی,دلتنگی,,ساعت 20:58 توسط آرزو| |

Design By : Mihantheme